سلامی از ته دل

پیشه ام معلمّی است،

ایران را دوست دارم، به مردم دنیا عشق می ورزم

و زندگی را یک موهبت و زندگی کردن را هنر میدانم.

اغتشاشات سال ۱۴۰۱

چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ب.ظ

فتنه گری شیوه و مرام دشمنان ایران بوده و هست. در فتنه ها گاهی دوست و دشمن شناخته نمی شوند،  اما برخی آگاهانه یا ناآگاهانه به شعله ور شدن آتش فتنه ها دامن می زنند. آگاهان کسانی اند که هویت و ملیت شان را ارزان فروخته اند، به امید مهاجرت، دریافت گرین کارت یا چند صد دلار پول. ناآگاهان درک و بصیرتی نسبت به بروز وقایع ندارند و به دنبال راضی نگه داشتن دنبال کننده های صفحه های شخصی خود در فضای مجازی و کسب محبوبیت اند. آنچه مهم است موضع گیری صحیح بعد از شناخته شدن عوامل بروز فتنه از سوی همه به ویژه خواص است،  زیرا سکوت به معنای همراهی و تائید فتنه گران است. این موضع گیری دشمنان را دلسرد می کند چون آنها به دنبال سنجش تعداد افراد گول خورده و  یارگیری از مردم هستند.

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: در هجوم فتنه های تیره و وحشتتاک به قرآن پناه برید که هم موعظه است، هم شفا، هم نور و هم رحمت. بنابراین، برای درمان دردهای روحی و شبهات و افکار باید به مکتب قرآن رجوع کرد و نه به نسخه نویسان شرقی و غربی. دشمنان این مسئله را می دانند و به همین دلیل در موارد متعدد به قرآن بی حرمتی کرده و آنرا در فتنه ها آتش می زنند. هدف دشمنان تحقیر دین و عقاید مردم ایران است و برای رسیدن به آن هر کار تبلیغاتی انجام می دهند: شبکه های ماهواره ای رایگان برپا می کنند، از افرادی مانند سلمان رشدی و کاریکاتوریست های دانمارکی و غیره حمایت می کنند، آخوندهای انگلیسی اجیر کرده و به جعل حدیث و تفسیر نادرست دین می پردازند، بین شیعیان و اهل تسنن تفرقه انداخته و وهابیت را ترویج داده و حمایت می کنند، فضاهای اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر،  تلگرام، واتس آپ، اینستاگرم  و ... را ایجاد کرده تا مردم خاورمیانه و به ویژه ایران به سرگرم شدن در آنها مشغول شده و به مرور زمان اثرات ضد فرهنگی بر خانواده ها و نسل های مختلف گذاشته و مفاهیمی مانند حیا و غیرت کمرنگ شود. به همین دلیل با گذشت زمان در ذهن و عقیده ی برخی افراد نگاه به نامحرم، نگاه به تصاویر و فیلم های مستهجن و ازدواج سفید عادی شده و خود افراد عکس ها و تصاویر خانوادگی شان را برای دیگران به اشتراک می گذارند! در واقع، اگر بشریت با روح تعالیم قرآن آشنا شود نظام سلطه برچیده می شود، چون بیداری ایجاد شده توسط معارف اسلام در آدمی او را به انسانی عدالت خواه و آزاده که زیر بار هیچ ظلمی نمی رود تبدیل کرده و از خوار و زبون بودن بیزارش می کند.

علت دشمنی دشمنان با ایران همین توجه به قرآن و مکتب اسلام راستین است، چون انقلاب ایران منجر به بیداری اسلامی در منطقه شده و می تواند به بیداری جهانی مردم دنیا و نجات آنها از سلطه ی آشکار و پنهان نظام سلطه نیز منجر شود.

 

۰۱/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پویا کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی