سلامی از ته دل

پیشه ام معلمّی است،

ایران را دوست دارم، به مردم دنیا عشق می ورزم

و زندگی را یک موهبت و زندگی کردن را هنر میدانم.

در طول تاریخ مردمان ایران زمین به غیرتمندی و جوانمردی شناخته می شده اند. بسیار ناراحت کننده است که دشمن غیرت مردان و عفّت زنان ما را نشانه گرفته است. اگر در دهه های گذشته برای ترویج بی حجابی تلاش می کردند و با حربه ی "لااکراه فی الدین" آنرا ترویج دادند، الان وضعیت بسیار بحرانی است و هدفشان ترویج ظاهر شدن زنان در جامعه بصورت نیم برهنه یا برهنه است. البته خانواده های با غیرت و اصیل ایرانی هیچ وقت تن به چنین ذلتی نمی دهند. متأسفانه شروع این جریان از طریق فضای مجازی بوده است. یعنی ابتدا برخی دختران و زنان منحرف و فاسد فیلم خودشان را در لحظه در معرض دید نامحرمان قرار دادند و الان همین کار می خواهد در فضای حقیقی جامعه انجام شود. وقتی حیا از بین برود، زشتی هر فعل حرامی از بین می رود. مراقب باشیم که اگر حواسمان نباشد وضع از این بدتر می شود. 

 

اگر با مجرمان در فضای حقیقی و مجازی برخورد قاطع می شد و قوانین سخت گیرانه و احکام قضایی متناسب با جرم برای مفسدین فی الارض صادر می شد، کار به اینجا نمی کشید.

 

متأسفانه بهترین و کاملترین دین دنیا را داریم، امّا دشمن با تفسیر به رأی آیات و روایات  همیشه تلاش می کند مردم ما را به اسم دین به انحراف بکشاند. بسیار شنیده ایم که خدا به دل انسان کار دارد، اما مگر ایمان و عمل صالح در قرآن در کنار هم نیامده است؟ اگر یک غذای خوب در ظرف مسموم ریخته شود و یا یک غذای مسموم در ظرف طلا قرار داده شود، نتیجه چیست؟ ظرف و مظروف هر دو باید خوب باشند تا نتیجه نیز خوب باشد.

 

عمل صالح بدون پایبند بودن به آنچه خداوند به آن فرمان داده، فایده ای ندارد.

 

یادمان باشد بی حجابی و بی عفتی دختران و زنان، اعمال صالح آنها را از بین می برد. بی غیرتی و چشم ناپاکی مردان نیز اعمال خوبشان را بر باد می دهد.

 

برای همدیگر دعا کنیم و خیرخواه هم باشیم، دشمن خیرخواه ما نیست. 

 

 

 

 

۰۱/۰۵/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
پویا کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی