سلامی از ته دل

پیشه ام معلمّی است،

ایران را دوست دارم، به مردم دنیا عشق می ورزم

و زندگی را یک موهبت و زندگی کردن را هنر میدانم.

معنای واقعی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا

يكشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲ ق.ظ

مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا فقط یک شعار نیست و باید معنای واقعی آنرا بفهمیم. این شعار یعنی مرگ بر تفکر استکباری و نژاد پرستانه اسرائیل و امریکا. امروزه این نژادپرستان در سراسر دنیا ریشه دوانده اند و با تفکر نظام سرمایه داری، سهام دار کارخانه های تولید سلاح، بمب افکن، ابزارهای الکترونیکی، مواد غذایی، مواد شیمیایی، گوشی های تلفن همراه، فضاهای مجازی، بازی های رایانه ای و حامی مالی رسانه های ضد اسلام و ایران هستند. بخش زیادی از درآمد اسرائیل از قاچاق انسان تامین می شود و با همکاری با امریکا در راه اندازی یوتیوب، واتس آپ، اینستاگرام و امروزه متاورس هم پول بدست می آورند و هم فکر مردم دنیا را مطابق خواسته خودشان تغییر داده اند. مرگ بر اسرائیل و امریکا یعنی نه گفتن به استفاده از همه چیزهایی که برای آنها درآمد ایجاد می کند و بها دادن به همه آنچه که خودمان داریم.

وقتی در حال حاضر افرادی که در حوزه علمیه هستند هم از اینستاگرام استفاده می کنند، این یعنی معنای شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به درستی درک نشده است. آنها می خواهند در این فضاهای بیگانه کار فرهنگی کنند اما نمی دانند که دشمن نمی گذارد. هر کجا دشمن به کارهای فرهنگی ما و مسلمان بودنمان راضی بود، باید مراقب باشیم و هر کجا که دشمن ترسید و ناراضی بود بدانیم که راه را درست رفته ایم.

۰۱/۰۳/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
پویا کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی