سلامی از ته دل

پیشه ام معلمّی است،

ایران را دوست دارم، به مردم دنیا عشق می ورزم

و زندگی را یک موهبت و زندگی کردن را هنر میدانم.

در دنیای پیچیده امروز، زمین به مکانی برای خودکامگی و سلطه طلبی عده ای نژاد پرست تبدیل شده است. کسانی که به جز خودشان به چیز دیگری نمی اندیشند.

اسرائیل، امریکا، انگلیس و هم پیمانان ترسویشان جنگ ها در جهان برپا کرده و می کنند. چه انسان ها که در این جنگ ها از بین رفته اند، اما برای آنها مهم نیست. آنچه برای آنها مهم است اهداف نژاد پرستانه آنها است که با شعارهای عوام فریب مانند گسترش لیبرالیسم و مبارزه با تروریسم بین المللی برپایی جنگ ها را  توجیه پذیر می کنند. در طول تاریخ هر چه بشر به جلوتر رفته علم او بیشتر شده، اما این علم زمین را ناامن تر کرده است. در این  راستا ساز و کار جنگ ها هم تغییر کرده است. زمانی جنگ سرد، سپس جنگ گرم، جنگ نرم و اکنون جنگ الکترونیک. کشورهای مدعی صلح، سردمداران و برپاکنندگان این جنگ ها هستند و برای رسیدن به اهدافشان از هیچ قاعده پذیرفته شده جنگی تبعیت نمی کنند. آنها از سلاح های شیمیایی و بمب های اتمی استفاده می کنند، مناطق مسکونی در فلسطین، افغانستان، ایران، عراق و یمن را با موشک ها و پهباد هایشان هدف قرار می دهند، هواپیمای مسافربری ایرانی را بر فراز آب های خلیج فارس منهدم می کنند و به آن افتخار می کنند. این زمین را شما که مدعی حقوق بشر و صلح و آزادی هستید، ناامن کرده اید. 

و اما اکنون در سال 2020 میلادی برای رسیدن به اهدافتان از طریق جنگ الکترونیک چه می کنید؟

هواپیماهای مسافربری می سازید که هر وقت خواستید و در هر جای دنیا می توانید از طریق آن موشک های کروزتان را هدایت کنید و حتی کاری کنید که در صفحه رادار این هواپیماها را موشک تلقی کنند. برای شما نژاد پرستان جان انسان ها مهم نیست. با خودتان می گوئید بگذارید چند روزی هم سهام شرکت بوئینگ ما افت کند، چون همه فکر می کنند علت سقوط هواپیما نقص فنی بوده است. اما بعدا معلوم می شود کشوری که به ان حمله ور شدیم هواپیمای مسافربری را هدف قرار داد و این برای آن کشور بد می شود. موجی از اعتراض ها برپا می شود که چرا خطای انسانی رخ داده و فشار روانی ایجاد می کنید. عده ای را در ایران باخود هم آوا می کنید و به هدف هایتان نزدیکتر می شوید. شما برای رسیدن به اهدافتان هر کاری می کنید. آنهایی هم که در داخل کشور به ایران و ایرانیان خیانت می کنند و با شماها هستند روزی رسوا خواهند شد. آنها هم در ناامن شدن زمین انسان ها سهم دارند. شما خائنین داخلی بودید که با وجود درخواست لغو پرواز هواپیماهای مسافربری بعد از پاسخ موشکی ایران به پایگاه امریکا در عراق، اینکار را نکردید. حتی با وجود اصرار کارشناسان نظامی ایران مبنی بر عدم پرواز هواپیمای اوکراین که از هم پیمانان امریکا است، اجازه دادید که این هواپیما به پرواز در آید. شما خائنین ذات دشمنان ایران را نمی شناسید و نمی دانید که آنها همواره جنگ طلب بوده و هستند و اکنون جنگ آنها از نوع الکترونیک است. 

 

 

۹۸/۱۰/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
پویا کریمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی